למצוא דרך לגרום לעיתון שלך לבלוט מעל כולם זו לא משימה פשוטה... אבל לא לפילפה סלזר. פילפה הוא מעצב שקיבל את המשימה של להכין פרסומת בליתי נשכחת עבור מטבחי קורונה. במקום להכין משהו נוצץ הוא תמרן את הטקסטים במודעות הדרושים. ע"י שימוש בקווים נטויים, זוויות מוזרות והרבה יצירתיות, הוא פיתוח מודעה ש"תתפוס את העין" של הקורא.
והוא לעולם לא ישכח אותה.
מקור
זה הסוג של יצירתיות מדהימה. הדרך שבה הוא הצליח לייצר פרסומת תלת מימדית רק בעזרת הטקסטים היא מופלאה. אם זה לא יגרום לקוראים להשקיעה במטבחי קורנה, אנחנו לא יודעים מה כן.
שתפו את הפרסומת המדהימה של פיליפה עם חברים.
והוא לעולם לא ישכח אותה.
משהו לא כשורה בעיתון הזה.
זה בגלל שיש פרסומת תלת מימדית בפנים, אתם רואים אותה?
זו פרסומת למטבחי קורונה. ע"י שימוש בטקסטים בלבד פילפה הצליח ליצר פרסומת תלת מימדית.
מקור
זה הסוג של יצירתיות מדהימה. הדרך שבה הוא הצליח לייצר פרסומת תלת מימדית רק בעזרת הטקסטים היא מופלאה. אם זה לא יגרום לקוראים להשקיעה במטבחי קורנה, אנחנו לא יודעים מה כן.
שתפו את הפרסומת המדהימה של פיליפה עם חברים.